سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آرشا صنعت

بهترین گیربکس برای انتقال قدرت در زاویه راست کدام است؟

صنایع برای تولید و فعالیت خود به موتور ها و گیربکس هایی نیاز دارند که با توجه به نوع فعالیت، نوع گیربکس ها نیز متفاوت است. یکی از پرکاربردترین گیربکس های مورد استفاده در صنایع، گیربکس های بول (مخروطی) می باشد. این دستگاه ها معمولا در زاویه 90 درجه کار می کنند. اما برخی مدل ها هم هستند که دارای زاویه کمتر و یا بیشتر از 90 درجه می باشند.

به کارگیری از گیربکس های bevel در مواردی همچون اتومایسون و برنامه های انتقال، تقسیم و یا توضیع توان بسیار رایج است. این محصولات در مقایسه با گیربکس های حلزونی یک مزیت مهم دارند. آن هم کارایی چرخ دنده های آنها برای منتقل کردن زاویه راست می باشد. این عمل برای گیربکس های بول کار مشکلی نبوده و اتلاف بسیار کمی قدرت صورت می گیرد.

اما مدل های حلزونی تنها 50 تا 80 درصد کارایی در این زمینه دارند. زیرا از طریق انتقال قدرت، میزان بسیار زیادی توان از بین می رود. همین ویژگی مهم گیربکس های bevel، سبب شده تا از آنها در صنایع بسیاری استفاده شده و شرکت های زیادی این گیربکس ها را تولید کنند. آرشا صنعت مرکز پخش و فروش گیربکس صنعتی Bevel در کشور از انواع برند های معتبر ایرانی و خارجی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت ها، به وبسایت Arshasanat.com مراجعه نمایید.